Kako su naglasili iz Uprave, odluka je donesena nakon dodatno provedenih analiza i u skladu sa usvojenom strategijom poslovanja Grupe Podravka.
Politika je maknula prste iz Podravke, i to je ključna odluka Glavne skupštine održane danas u Koprivnici. Predsjednik Uprave Zvonimir Mršić naglasio je da od ove skupštine svi dioničari imaju isto pravo glasa, što doprinosi stabilnosti Nadzornog odbora, kojeg više u intervalima između dvije skupštine ne može birati država (koja je to do sada često činila).
Mršić je također najavio da Podravka napušta proizvodnju pića, smrznutog programa i pekarskih proizvoda, s obzirom da je riječ “o zanemarivim segmentima, koji su samo bili uteg tvrtki u kreiranju razvojnih planova”. Tijekom srpnja izradit će se konkretnija odluka i uz javni poziv zatražit će se interes poduzetnika u Hrvatskoj pripravnih da preuzmu te dijelove Podravke.
Na izravan upit jesu li možda već razgovarali s Agrokorom – hoće li on biti kupac spomenutih proizvodnji, Mršić je odgovorio da s Agrokorom izvrsno surađuju, međutim da nije bilo dogovora.
Pića, pekarski segment i smrznutu hranu Podravka će prodati kupcu s kojim uspije ostvariti najbolju varijantu obostranog interesa, rečeno je. Predsjednik Nadzornog odbora Dubravko Štimac posebno je naglasio da dioničarima, radnicima, kao i široj zajednici odgovara Podravka koja će imati snažan razvojni put. Nadzorni odbor ustrajat će na čišćenju bilance, rekao je, kao i na uklanjanju segmenata koji donose gubitak, a radit će i na postizanju još veće interne efikasnosti društva.
Izlazak iz poslovnog programa pića, pekare i dijela zamrznutog programa započinje u drugoj polovici 2013. godine. “Navedeno stvara mogućnost re-alokacije resursa za razvoj ključnih poslovnih programa Podravke i pozitivni utjecaj na EBITDA oko 30 milijuna kuna na godišnjoj razini”, navodi se u priopćenju Podravke objavljenom na stranicama Zagrebačke burze.
Također se ističe da provedene mjere restrukturiranja započete u 2012. godini već rezultiraju značajnim operativnim uštedama od oko 70 milijuna kuna, uz očekivanja da će provedba mjera optimalizacije administrativnih procesa u narednih 15 mjeseci, generirati dodatne uštede od oko 20 milijuna kuna na godišnjoj razini.
Izvor/Autor: http://www.poslovni.hr/