Najjače iz Hrvatske s prednostima iz Europe”, “Prednost uvijek dajemo domaćim proizvodima”, poruke su koje se posljednjih tjedana mogu pročitati u reklamnoj kampanji trgovačkog lanca Kaufland.
I drugi strani trgovci u svojim oglasima pozitivni su zbog našeg ulaska u tu asocijaciju i pritom igraju i na domoljublje. Od svega toga se domaćim dobavljačima koji posluju s Kauflandom, u najmanju ruku, diže kosa na glavi. Poslovni dnevnik je još početkom veljače pisao o napetim pregovorima između vodećih hrvatskih dobavljača i njemačkog lanca. Kaufland je hrvatske tvrtke stisnuo i s rabatom od 40 posto, s tim da su ‘prijedlozi’ koje daju – bezuvjetni. Ili prihvatite ili letite s polica! Navodno se dobar dio domaćih, pogotovo prehrambenih dobavljača, pomirio s teškim uvjetima, no Kauflandu se početkom tjedna dogodio i jedan tvrd orah. Nakon što su početkom tjedna u Krašu dobili konačne uvjete iz Kauflanda, menadžment te kompanije bio je ogorčen i bijesan. Od 180 Kraševih artikala koliko ih je inače bilo na policama Kauflanda, stigao je konačni prijedlog o uvrštavanju njih samo 25. U Krašu nam o pregovorima s Kauflandom nisu htjeli govoriti.
Upućeni izvor blizak Krašu nam je međutim ispričao da su pregovori s Kauflandom u tom trenutku prekinuti, no već drugi dan nakon ‘protuudara’ iz Kraša, ipak se nastavljaju. Krašev menadžment je zbog svega alarmirao resorna ministarstva i druge institucije i traži od Vlade da učini nešto kako bi zaštitili domaću industriju … čitaj dalje
Izvor/Autor: Poslovni.hr